Zadania Biura Rady
Biuro Rady Miejskiej poza zadaniami wspólnymi realizowanymi przez wszystkie wydziały i samodzielne stanowiska określone w §10 Regulaminu Organizacyjnego realizuje następujące zadania szczegółowe:
1) Prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Rady Miejskiej oraz jej komisji, szczególnie w zakresie:
a. organizacyjnego przygotowania sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń komisji,
b. opracowania materiałów z obrad sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji,
c. przekazywanie do wykonania i wiadomości właściwym jednostkom organizacyjnym i osobom uchwał, zaleceń i wniosków podjętych na sesjach przez Radę Miejskiej i na posiedzeniach komisji.
d. prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej, rejestru uchwał i wniosków oraz z rejestru interpelacji i wniosków zgłoszonych przez radnych.
2) Przekazywanie radnym i członkom komisji spoza rady materiałów będących przedmiotem obrad sesji i posiedzeń komisji.
3) Przekazywanie uchwał Rady Miejskiej Wojewodzie Lubuskiemu zgodnie z art. 90 ustawy o samorządzie terytorialnym.
4) Prowadzenie obsługi sekretarskiej oraz kancelaryjno-biurowej przewodniczącego Rady Miejskiej i jego zastępców.
5) Organizowanie obsługi narad zwołanych przez przewodniczącego Rady Miejskiej.
6) Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta, samorządu terytorialnego i samorządu mieszkańców stosownie do wytycznych przewodniczącego Rady Miejskiej.
7) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów ławników do sądów.
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
wniosek o przydział lokalu mieszkalnego_0.docx(36.22 KB) | 36.22 KB |
wniosek o przydział lokalu mieszkalnego pop.pdf(310.39 KB) | 310.39 KB |